Älskar er

Typ så känner jag med dom i min klass. 
Vi nior har blivit mer sammansatta under som här veckorna så ni kan ju bara tänka er hur vi kommer vara om ett halvår.
Julshowen gick i alla fall jätte bra och jag var hur nervös som helst innan men det gick bra även fast det blev lite små missar här och där.
Natten innan sov jag inte en blund utan kolla på film hela natten i brist på att inte vara trött. 
Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv så att jag inte har sovit eller ätit för att det inte har gått.
Tyckte lite synd om mina kompisar som fick stå ut med mig när jag blev övertrött.
När allt var klart åkte jag hem och fixade lite men det gick inte så bra för jag somnade när jag höll på och packade.
Åkte sen till stallet för julklapps utdelning med usek och lite påkostad mat av stora styrelsen.
Lördagens tävling gick faktist ganska bra fast Gwen var hur trött som helst! 
Hon behöver verkligen bättre kondition Ida! 
Foto: Lovisa Gröndal & Malin Wenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu