Aaaj.

Idag har det varit julshow i stallet och det har gått bra.
Dagens avramlingar stod jag och My för.
Har lite ont i benet och är lite blå på hakan.
Dom frågade efteråt ombJamaica stannade men jag svarade att hon hoppade, och det gjorde även jag..
Det var första gången jag åkte av Jamaica men det kommer nog inte påverka min tidning utav henne för det.
Under kommande vecka är det bara julshow som gäller i skolan och allt kommer och ska funka på fredag!
Foto: Lovisa Gröndahl
Här är instruktörselevs spexet för i år.
Vi spelade upp Rudolf med röda mulen och klädde ut våran shettis till Rudolf med en lampa på mulen.

Kommentarer
Postat av: My

heheheheheh

2013-12-18 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu