Uj vilka idioter det finns

Dagen började med att bussen var sen till Alster där vi skulle vara hela dagen.
Vi var på något projektarbetes tjoffs i svenskan om Gustav Fröding.
Höjdpunkten på dagen var lunchen såklart då vi fick baguetter som var jätte goda!
Åkte sen hem med Johanna och tänkte inte på att jag hade cykeln nere på stan.
När jag skulle cykla iväg till doken och äta så fick det bli en promenad istället och sedan en busstur ner på stan. Klant Clara helt enkelt! Blir så trött på mig själv!
Sedan så har jag gått runt och varit allmänt irriterade på folk som tex inte stannade vid övergångs stället, har tjocka ouppfostrade skitungar eller inte kan ta tag i saker och ting! Ni ska ha er en fet utskällning allihopa!
Slutade kvällen med en promenad i skogen med pappa för att rensa lite tankar och prata om framtiden.
I morgon är det sovmorgon och sen en hel helg med stall brudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu