Slut på lovet

I natt sov jag bara 4 timmar men var ändå hyfsat pigg när klockan ringde vid 7.
Skolan började ju idag och det var nog den tråkigaste dagen någonsin!
Bara småbarn på skolan och tråkiga personer, kommer bli ett sånt pepp år..
Struntade i maten på skolan och åt kycklingsallad när jag kom hem i stället!
Har nyss varit på gymmet och kört lite rehab vilket gick bra. Har en träningsvärk som heter duga så det ska bli skönt med vila i morgon!
Jag har hittat världens underbaraste häst och jag är helt förälskad!
Det är ett fux sto på 166 cm född 08.
Hoppas hoppas att hon finns kvar i oktober!
Det är ju inte så jätte mycket pengar då det ska man väl kunna skrapa ihop!
(Bilden är lånad från annonsen)
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=734079


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du köpa häst?! :D

2013-08-22 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu