Så lycklig att jag dör!

I går var jag och Johanna på funkis möte för ponny sm i dressyr och fick information om vad vi ska göra och hur allt fungerar.
Hon sov sedan över och vi hade filmkväll och morgon disco i köket! Classy!
Jag var på planerings möte i stallet förut och då passade jag även på att säga hej till min prickiga älskling som inte har någon svans eller man kvar, dumma exem..
På tisdag åker jag till Sofia och det ska bli så grymt bra! Vi har så mycket att prata om och det ska bli kul att träffa ''lilla'' Bello igen!
Gangster Sofia! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu