Härliga väder

Mitt internet har tagit slut så det är därför uppdateringen är så dålig.
Igår åkte jag i alla fall till stallet och sov över där tills idag med usek och barnen.
Vi grillade, lekte lekar, var på ridtur (inte för min del) och hade allmänt trevligt!
Jag pussade jätte mycket på min fina häst och matade henne med extremt mycket godis!
Louise och Annika löshoppade sina hästar förut och det var ganska underhållande att kolla på!
I morgon är det skola igen och då är det som vanligt. Tråkigt men man måste göra det.
Hoppas ni står ut med att uppdateringen ligger lite nere för tillfället men på torsdag blir det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu