Gullegrisren min ❤

Var i stallet förut och fixade lite saker, pratade med folk och pussade ordentligt på min prickiga bebis!
Ropade på henne när jag gick i stallgången och hela hästen bara sken upp och såg så lycklig ut!
Gjorde samma sak när jag gick ut och sa hejdå i hagen och hon hade öronen framåt och la huvudet på sidan.
Satt och kollade på henne när hon åt och bara njöt för hon är så söt.
Min hjälm är inte skickad från Tyskland än och det har gått en månad sen vi beställde den. Dom skyller på att dom inte haft tid på grund av detta test med hjälmarna som dom har fått ta tillbaka.
Blir så irriterad när sånt här händer!
Vi beställde lixom innan testet kom ut.


Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa J <3

2013-08-21 @ 01:09:09
Postat av: Emelie

cool häst! :)

2013-08-21 @ 10:17:33
URL: http://horsesandwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu