Beväpnad!

Idag började jag dagen med en pw på 50 min iklädd en tjock tröja och thights vilket jag senare insåg att det var lite mycket kläder då jag trodde att jag skulle dö av värmeslag!
Det tog mig senare 40 min och en massa tårar att få mod nog att döda spindeln som satt i duschen..
Spindlar och höjder är det jag är mest rädd för i hela världen och båda två slutar oftast i tårar..
Nu ska jag åka till stallet för möte med usek och pussa en massa på världens bästa häst!
Dessa två vapen använde jag för att förinta spindeln!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är go du :D

2013-08-12 @ 08:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu