Våren är här!

Igår hoppade jag den lilla vita prinsessan och det gick faktiskt riktigt bra även fast jag inte tycker att det är så festligt att flyga med ponny..
Vi insåg även att det var sista träningen innan tävlingen så det är bara att hoppas på det bästa!
Jag ska försöka få upp någon utav filmerna i morgon när jag kommer till skolan.
Det var verkligen jätte varmt igår när jag red så jag red faktiskt i t-shirt för första gången i år! Det kunde ni inte tro om mig!
Vi tränade på lite linjer, både hela och brutna och även på kort bana eftersom Johannas ridhus är 20 meter längre än vårat.


Om ca en och en halv timme ska jag sätta mig på cykeln och åka till stallet.
Jag jobbar på två kalas precis efter varandra så det kommet bli stressigt men det är bara att hoppas på att barnen är snälla!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :)

2013-04-21 @ 11:27:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu