Trött

Jag är väääldigt trött!
Det är ganska mycket i skolan just nu eftersom vi börjar med nya arbetsområden i alla ämnen! Sjukt..
Förlåt för sjukt dålig uppdatering men jag har hängt ganska mycket på gymmet den här veckan och jag har inte orkat starta den gamla dator och lagt upp massa bilder som måste göras..
 
Måndag:Vi körde Bugg och Peggy i ridhuset och det var riktigt roligt! Båda hästarna var pigga och glada vilket gör allt så mycket trevligare!
Jag fotade även Louise och Chanel i paddocken och jag blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna! Fick även ett tiotal gäsp delux bilder på C inne i stallet.
Tisdag: Emma är i Egypten så Annika hade lektionerna i tisdags, alltid kul med lite variation! Eleverna red i alla fall ryggningar och framdelsvändningar och Kompis dampade loss totalt med stackars My som tränade inför dressyr tävlingen..
Onsdag: Jag red den lilla grå ponnyn förut och hon var faktiskt riktigt duktig! Hon har gjort såna framsteg i galoppen så det är sjukt! (Dock är den fortfarande fyrtaktig men hon går i form!)
Vi åkte förbi Maxi på vägen hem och köpte en rosa resväska åt mig eftersom det bara är 60 dagar kvar tills jag åker till New York!
 
I morgon ska jag rida för Maria Jacobsson och det var typ hundra år sen känns det som! Ser verkligen fram emot det! Och jag lovar att det kommer komma upp massa bilder under nästa vecka för jag måste verkligen göra det i morgon!
 
Det är även bara en vecka kvar till GHS och jag längtar som sjutton! Det ska bli så roligt och det var två år sedan jag var där sist så jag spricker av lycka snart!
Ge mig sommar nu tack! Snälla?

Kommentarer
Postat av: My

Jo, den jäveln till ponny ;) men idag var han bättre!!

2013-04-18 @ 21:58:17
Postat av: Johanna

som jag förövrigt såg att den ironiskt nog heter Miami... ;)

2013-04-18 @ 22:21:53
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu