Trevligt väder

Idag har jag jobbat från 12-16:30 och jag är helt slut! Att det kan vara så jobbigt att ta hand om barn..
Det har varit sol och fint väder hela dagen så vi var ute större delen av tiden.
Sessan blev lite otålig på slutet men hon är ouppfostrad så det får man räkna med när man handskas med henne.

I morgon är det hoppträning som står på schemat och det ska bli riktigt roligt!
Jag har ingen lust att hoppa några av våra små ponnyer eftersom jag är såpass lång..
Min prickiga räcer behöver också hoppas ordentligt snart så hon får springa av sig lite.

Jag längtar även oerhört mycket till sommaren så man kan hoppa ute och slippa leran.
Till alla ni som inte trodde min tjocka ponny kunde hoppa, in your faces han var jätte duktig!
Nu ska jag ta kvällen och invänta ponnyakuten och sedan mästarnas mästare!
Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-04-21 @ 18:49:22
URL: http://hannabroman.devote.se
Postat av: Emma

Han va duktig.. :) - ( om du menar N.

2013-04-21 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu