Snart snart!

Just nu sitter jag på tåget påväg till GHS och det ska bli sjukt roligt!
Jag kommer gå på mässan hela kvällen och sen vara inne på tävlingarna i morgon.
Detta är ju årets höjdpunkt efter Macklemore och för er som inte varit på GHS kan jag säga att det verkligen är en upplevelse! 
En av Sveriges största mässor med bara häst saker så långt ögat kan nå! Det är verkligen en häst människas himmelrike.
Tävlingarna håller självklart världsklass och höjdpunkten efter världskupp tävlingarna är gymkhanan så klart! Att höra hela Skandinavium skrika och ropa på det svenska laget är helt fantastiskt!
Ni får höra av er om ni är i närheten så hoppas jag att vi ses!
 
Ingen koppiering tillåten! Nikon D90, 18-105 mm.

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

Hejsan! Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2013-04-26 @ 13:26:22
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu