Lycklig ryttare!

Dressyr träningen igår gick superbra!
Vi tränade ju för Maria Jacobsson och det var som sagt flera år sedan!
Det var mycket övergångar och skänkelvikningar och det trivs vi med jag och min prickiga häst.
Jag är verkligen jätte nöjd med träningen och det var den bästa på flera veckor!
Det är nog ingen som förstår min lycka att kunna rida min häst i form utan hjälptyglar eller special bett. Bara ett vanligt tvådelat bett med lösa ringar, ingen halsförlängare, ingen tindemantygel, inget hackamore med långa skänklar.
Det är verkligen en lättnad att kunna rida sin häst bra utan hjälp att något man inte får använda på tävling.
Nu ska vi bara se fram mot nästa träning med den bra känslan jag fick igår!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag förstår dig Clara!
Kunde knappt rida Bello utan skarpt bett och gummisnodd/granna innan! Men hårt slit och hjälp lönar sig! ;)

2013-04-19 @ 11:09:07
URL: http://sofialiiindstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Roligt! :'D

2013-04-19 @ 16:07:52
Postat av: Maria J

Superkul att du blev så nöjd! Ni var jätteduktiga och det gjorde gott att se min favoritprick ridas så trevligt. Superkul också att ha lektion med er igen, hojta till om ni vill ha mer hjälp! Kram!

2013-04-21 @ 01:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu