Knastratt

Kan börja med att säga hej, Hej!
Idag har jag både jobbat och haft kalas samtidigt och herregud så trött jag är!
Lucky har förmodligen en hovböld (hovis var inte helt säker) så vi har bandagerat honom två ggr under dagen och han glömde nog bort att han har "ont" för han stod på bakbenen vid lunch och vilade på fel fot.. Knäpp fux..
Våra stallkatter är bara för söta! Dom kom o full fart från ridhuset när jag ropa att det var mat!
I morgon är det slut på lovet och skolan, träningen och jobbet börjar ordentligt igen! *skönt*
Jag saknar även min "lilla" fux så enormt mycket!
Vill ha en exploderande hopphäst nu! Någon som har nån på lager? ;)




Kommentarer
Postat av: sofia

Har en tokig C-Ponny! ;)

2013-04-07 @ 21:10:03
URL: http://sofialiiindstrom.blogg.se
Postat av: Frida

Fina bilder!

2013-04-07 @ 21:46:39
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu