Hmm..

Idag var inte den lilla prinsessan så populär.
Jag red i ridhust så mina planer fick ändras och det var ju inte så himla lyckat eftersom hon hade fokus på allt annat än mig..
Samtidigt i ridhuset var Maria från dressyrsnack och hennes (till skillnad från Princess) jätte stora Arras som den lilla damen tyckte var jätte intressant och struntade fullständigt i mig! *kul*
Jag får ta nya tag i morgon och då ska jag vara i tältet för där går det bra!
Det är nu bekräftat att det är vår för jag red utan tjocktröja idag och jag är en sån som alltid fryser!
Om jag nu ska gå in på hur det gick med farbrorn (som fyllde 23 förra veckan) så har jag bara ett ord att säga, herregud!
Jag är helt förbluffad över hur mycket energi det finns i honom och att han orkar hålla på som han gör är ett under!
Jag red mycket på volt och han var faktiskt riktigt fin även om det är jätte kul att springa och bocka så mycket man kan på ett stort gärde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu