Hello.

Igår hoppade jag Princess och det gick faktiskt bra med tanke på att de var första gången.
Vi fick bara ett stopp men det var på grund av lite kommunikations problem.. 
Jag vet att det har varit frågor på varför jag rider Johannas häst, ''vadå kan hon inte rida den själv eller?''  och jo det kan hon! Hon rider sin ponny jätte bra men hon känner mig och litar på mig och därför har jag fått frågan om att rida Princess helt enkelt!
Jag har även fått frågan om att tävla henne och såna chanser får man inte varje dag! Så mitt svar blev självklart ja!
Vi ska starta KM hemma först och sen se hur det går där ifrån.
 
Jag vet även att det var jätte länge sen jag uppdaterade blogg och det är på grund av att jag är lite lat och sen mår jag inte så speciellt bra..
Jag har fått två ordentliga smällar på huvet under veckan inom två dagar så har haft konstant huvudvärk sen i onsdags. Jag mår ju inte illa eller så det kan ju inte vara hjärnskakning, men jag känner mig inte frisk utan lite ''groggy'' om jag får uttrycka mig så. Inte riktigt med i huvet och tung i kroppen, lite obehagligt med tanke på att det är huvet som har fått smällarna.
 
Idag är det exakt fem månader sedan jag träffade Nadde för sista gången och jag saknar honom verkligen!
Ska försöka att få upp lite gamla hopp bilder på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu