Hej hopp galen ponny

Igår red jag ut på den lilla grå och herregud vad jag tycker om henne!
Det är verkligen en jätte rolig ponny och det händer saker hela tiden när man rider henne.
Hon är dock inte så jätte smart i alla lägen för hon ställde sig på bakbenen i en brant nedförsbacke.. *suck*
Snart åker jag till GHS och det är faktiskt inte så jätte mycket saker som jag ska köpa.
Jag hade tänkt att få med mig ett dressyr schabrak, handskar, Svrf jacka, lindor och lite småsaker.
Johanna och Louise ska även ha benskydd, pannband, tyglar och träns.

Jag har även fått en vaxpropp på vänster öra så jag är typ döv. Inte så jätte festligt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Var gärna med och tävla om en illustration-bild hos oss! Kram :)

2013-04-24 @ 15:06:47
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Karin

Det kan ju vara bra att lägga till dövörat när någon vuxen (läs mamma)säger tråkiga saker ;)

2013-04-24 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu