Blåsigt väder

Just nu sitter jag på kontoret i stallet och väntar på att hoppträningen ska börja.
Det är hoppning av liten grå ponny som gäller och det ska bli spännande! Första gången vi hoppar ordentligt.
Vi ska träna lite svängar och sedan göra allt till en bana mot slutet.
Jag är verkligen jätte taggad på att hoppa för det var så länge sedan vi hoppade våra hästar.
Jag måste verkligen ta nya ''vår'' bilder på hästarna för alla mina bilder har snö i bakgrunden just nu.
Nu är det bara några få dagar kvar till GHS och det är bästa höjdpunkten på året!
Det är jätte mycket saker som jag måste ta tag i och jag vet inte riktigt var jag ska börja.. Jag måste nog göra en check liste eller någor så jag har koll på all tror jag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fina bilder! :)

2013-04-22 @ 21:17:31
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan du inte skriva på bloggen, va du ska köpa i GBG? :D

2013-04-23 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu