Jag dör!

Hej hopp!
Jag tror nog att min matte lärare ville döda mej och Mika förut men måste man skratta så måste man!! :D
Sen var det någon som hade kastat en stinkbomb eller nått sånt inne i skolan..-.- *woho*
Jag och Johanna åkte till Färjestad och fick med oss två schabrrak och ett par strumpor! :)
Vi missade bussen både på torget och vid travet..''/
Det är sjukt hur glad man blir när man ser någon som man inte sett på jätte länge!! :D
Min hästfria dag slutade som vanligt på Sörmon med Johanna.. ;)

/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu