Dressyrtävling!

Hej!
Igår var det ju dressyrtävling han va jätte fin på framridningen, på banan va han som han brukar ganska seg och vill väl till hälften. Men det var ändå en förbättring för han hade lite mer tempo och hade en jämnare form i båda klasserna. Domaren i LC:1 var jätte hård, fick bara 51,48% :/ Men som sagt jag går på känsla sen om jag vinner eller kommer sist så bryr jag mig inte så mycket om. Huvudsaken är att vi är nöjda!
 
Inför LB:1 va framridningen ännu bättre och han var mjuk och fin, på banan va han lite bättre! Nu var det en annan domare och jag fick 55,86% Han kändes jätte fin och va lite piggare på banan men jag tycker det gick bra igår han va inte så nervös och skötte sig bra! Dessutom så är han faktiskt hopphäst, och tycker dressyr är det tråkigaste som finns! Men det är ett måste! :D
 
Dom här kommentarerna fick jag i LC:1 (Jenny Engström):
En ponny som ser nöjd ut med tillvaron, men du måste engagera honom mer!
LB:1 (Agneta ...)
Du red med mjukhet och din ponny är lydig så försök och få den mer energisk så du kan jobba med ½ halterna. Då blir det BRA! Lycka till!! (och en blomma på slutet)
Här kommer det bilder från igår:

/Annie

Kommentarer
Postat av: Gunilla

För mig var ni finaste ekipaget men så säger väl alla föräldrar ;) även om inte procenten var höga har ni gjort framsteg och det är det som räknas och ni är ju hoppekipage! Jag tycker det är bra att ni vill ut på dressyrbanan för hur man än vrider och vänder på det så är ju dressyren grunden i all ridning :)

2012-09-02 @ 15:10:30
Postat av: Elsa

Vad fint det ser ut!:)

Svar: Tack, vad glad jag blir <3<3
Hoppfreaks

2012-09-02 @ 21:28:24
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu