Svaren på frågestunden

Jag är hemskt ledsen för att det har dragit ut på tiden så med svaren men det har kommit annat emellan..
 
Ida, www.idabolander.blogg.se
 
Vilken är din högsta önskan?
Oj, det skulle nog vara att kunna köpa Nadal och Nikita tror jag.
 
Vilken är din favvo färg?
Jag har inte någon riktig favvo färg men i hästsammanhang skulle det nog vara marin :)
 
Favvo mat?
Köttbullar och P-mos! :D
 
Favvo färg på häst?
Jag älskar skimmlar! Dom är så otroligt vackra!
 
Här är en bild på Candra som är värdens mysigaste häst!
( bild lånad från www.blogg.hagalunds.com  )
 
Maja, www.nattstad.se/elinmajs
 
Vilken/vilka är dina favorit färger?
Jag har som sagt ingen ''favorit färg'' men jag gillar ganska neutrala färger såhär på hösten :)
 
Vilka är dina närmaste vänner?
Johanna, Sanna, Annie och Oliver.
 
Vem vet mest om dig?
Sanna, för hon har kännt mig längst:)
 
Hur lång är du?
ca. 168 cm
 
Vilket är ditt roligaste minne som du aldrig kommer glömma?
Ingen aning? Jag har många roliga minnen ;)
 
 
Vad har du för mål med din ridning?
Mitt mål är att bli så bra som möjligt och kunna tävla dom högre klasserna i hoppning!
 
Vilken typ av häst gillar du?
Jag gillar hästar med mycket attityd och tempo!
Hästar som Jamaica och Nikita. ( gillar egentligen inte stoiga ston )
Hästar som inte alla kan klara av, lite svårare hästar ;)
 
Bästa ridlägrett?
Åby så klart! ;)
 
Bästa läger minnet?
Klädbadet på Åby 2011 :D
 
Favvo blogg?
Dressyrmupparna, värmlänningarna ;)
 
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu