Rejser ponnyn!

Hej!
Idag så red jag ut med Tor och travade och galopperade på rakbanan och små värgarna runt omkring. Dom hade precis harvat när jag kom så jag fick en helt orörd bana, helt underbart!
Vi träffade massa folk som va ute tidigt på morgonen en mamma med barnvagn, jägare, rådjur och travhästar. När vi mötte travhästarna på rakbanan så körde dom fort, och Tor blev as taggad och förvandlades till dressyr hingst när vi började trava. Världens trav med förlängd steglängd nästan som spanskskritt va frambenen, så spetsade han öronen och lyfte svansen. Han visade upp sig som tusan! Han va helt underbar idag :D
/Annie

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh, vad mysigt det låter. Imorgon kommer jag till Ronny <3 :)

2012-11-17 @ 16:51:30
URL: http://linstro.blogg.se
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Super fin blogg! Diggar din design starkt ;)
Kolla gärna in min blogg också och varför inte lämna en kommentar också? Då skulle ja bli riktigt glad :D

2012-11-17 @ 17:08:20
URL: http://ericsonstahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu