Hoppträning alà ofokus!

Igår var det hoppträning på schemat igen och det gick väldigt bra tycker jag! :)
Jag hoppade Peggy som jag gjorde typ förra månaden eller nått sånt?
Eftersom att jag är så van att hoppa Jamaica så blev första språnget en liten chock för mig..
Hon hoppar väldigt platt till skillnad från stora prickiga som hoppar så stort och högt som det går..
För övrigt är jag jätte nöjd med träningen och vi fick fina rundor jag och "sur tanten" ;)


Nu har jag hela helgen häst fri och det är väldigt skönt! :)
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu