Dålig uppdatering!

Hej!
Vet att det har varit dålig uppdatering och så ska det givetvis inte vara! Men internettet här har krånglat i 2 dagar... Mobilen ville inte heller så nu ska jag börja igen tänkte jag om internettet vill fungera som det ska! Men iaf vi fodrade morgon i morse så då passade jag på att rida en tur direkt. Vi red ut och travade och galopperade på på rakbanan och lite andra trav stigar runt omkring. Han va faktiskt fin men det första vi mötte va en travhäst så då blev han hingst på 0,1 sekund. Han blir jätte taggad av dom haha söt. Men han är så glad nu och det känns bra han är på hugget och har nog en väldigt bra foderstat också!
 
Sen så va jag till Johanna och fixade dom sista bilderna och intervjuade henne så jag kan göra klart arbetet tills imorgon! Har dock inte börjat än så ska ta tag i det nu, sista sekunden ni vet ;)
Bloggar mer ikväll om jag hinner, annars kommer det tidsinställda imorgon under dagen!
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu