Dagens ridpass!

Hej!
Som ni har märkt så har jag ju inte bloggat så mycket under veckan... Har väl ingen riktigt bra förklaring dock men min är väl att jag har tagit lite lov. Har verkligen chillat för att komma tillbaka starkt nu när skolan börjar och bloggandet också för den delen ;)
Men iaf idag så red jag lite dressyr på Tor, i hoppsadeln... Inte det bästa enligt mig då jag älskar att rida dressyr i dressyrsadeln sitter mycket bättre i den och känner varje liten rörelse hur tydligt som helst. Men ska inte klaga hoppsadeln är go den också! Men Tor var hur fin som helst idag första steget på kort tygel va helt underbart. Det är verkligen hans årstid nu! Jobbade mycket tempoväxlingar och även lite byten han va superfin och va genom i hela kroppen på typ 30-40min... :O Det är inte ofta det går så fort för att få honom bli igenom och bli så smidig i sidorna. Så idag va han underbar helt enkelt.
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu