Dagens ridpass!

Hej!
Idag så var det fint ute och paddocken hade tinat när jag var där vilket innebar att jag kunde rida igenom honom ordentligt :D Han vart as fin verkligen efter lite slit. Vi tränade på att ha kvar formen i bytena och inte trilla isär så, vilket gick super. Fick till några riktigt snygga! Vi testade även att höja och korta formen lite till och det gick ganska bra men man får göra det en liten stund sen släppa ner lite igen för han har inte riktigt musklerna för det riktigt än! Men han vart as fin och mjuk i hela kroppen när vi var färdiga. Det blev ju ett grispass för oss idag så imorgon ska vi ut i skogen och ha lite roligt. Han vart as svettig när vi var färdiga det droppade typ om honom, så han har nog lite träningsvärk imorgon skulle jag tro ;)Sen så hade jag såklart inte med kameran idag när det var fint väder...
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu