The sky is falling down!

Tjosan!
Nu sitter vi i den mörka mörka skogen i en mörk mörk soffa och kollar på en mörk mörk vägg och på den mörka mörka väggen så finns en mörk mörk TV och på den mörka mörka TV´n visas NEW GIRL! *wiiieee*
Clara har varit och ridit idag som vanligt ;) Hon red harrybarry igen och det gick bra i höger varv och mindre bra i vänster han ville inte riktigt göra som Clara sa. Han är en fyrtaktare och kännslan som uppkommer när man får in den tretaktiga galoppen är awesome! Han kan om han vill.

Jag (Annie) har haft lite frihets dressyr med min ponny skrutt han var jätte duktig. Han kan många trix nu, som stegra,buga,tack,puss,backa,vinka och snurra. Han är som en hund haha! Sen så kom Sofia hem med tre sadlar till Cleo så nu ska vi rida i dem till helgen!

Här kommer lite bilder från dagen när jag och Clara var vid sjön!




Bilderna tagna med Clara´s Nikon D90 INGEN KOPIERING TILLÅTEN!
/Annie & Clara


Kommentarer
Postat av: Ellen //ungdomsryttarna.blogg.se

hej, fråga gärna något i min frågestund :)

förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer!



http://ungdomsryttarna.blogg.se/2012/may/fragestund-med-ellen.html#comment

2012-05-19 @ 13:33:49
URL: http://ungdomsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu