Stoppandet har börjat...

                                 Hesan!

I måndags så var det som vanligt hoppträning. Mirran var väl sådär men jag ska vara nöjd :)
Vi fick något stopp men det är sånt man får träna på..
Kidnappade Louise så hon fick fota lite ;)

  
  
  
  
Det var uteritt som stod på schemat för 19 gruppen i tisdags och då var ju även jag och Olivia ( www.typisktolivia.blogg.se ) med.
Olivia red Leo och jag Harry!
Mycket trevligt att rida ut så att hästarna fick springa av sig lite ;)

  
  
Asgårds Leonardo och Dynamit Harry! :D

Jag har precis kommit hem från hoppträning med Mira-Bell och Annika :)
Vi hoppade bana med lite olika hinder.
Det är lite udda att hon fick för sig att hon skulle hoppa oxern från ena hållet men inte andra..?!
Summan av kardemumman så är jag nöjd endå! :)

  
  
  
  
  
  
  
  
Hon kan hoppa det är bara det att hon har inte lust ibland...

         /Clara

Kommentarer
Postat av: matilda

vilken söt fjording! :D

2012-05-17 @ 10:45:31
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu