Stall Lund

För några år sedan så red jag lite på en fjårding som våra kompisar äger. Jag fick även rida gårdens ägarinnas b-ponny någon gång :)
Lyckan som fanns i kroppen bara för att få åka till just det stallet!
Hela gården var jätte mysig och man trivdes värkligen där!
Nu är gården såld och en ny ägare har gjort sitt.
Blev lite besviken när jag kom dit för det var så mycket som hade förändratts..
Gården ligger i södra Värmland, Väse och har ett jätte fint läge!
Blev värkligen sugen på att komma tillbaka bara för känsan man får när man är där!!<3
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Nu ska jag käka upp min glass och sedan åka tillbaka till skolan för lektion :)
  

                  /Clara

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-05-05 @ 19:01:33
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu