oj oj oj..

Det var både hoppträning och dressyrträning som stod på schemat i mångads!
Värmen var på topp, det blåste och rent sagt en jobbig träning.. :O
Vi hoppade lite bana med kontroll och omhoppnings ''svängar''.
Om jag är helt ärlig så är jag inte nöjd med någon av träningarna... På hoppningen sprang hon bara ifrån mej och i derssyren lyssnade hon inte och jag har blåsor på båda händerna efter tyglarna...
Men det är väl smällar man får ta..?

Nu ska jag i alla fall till stallet i det fina vädret och klippa Nadde och kameran följer förståss med ;)





Så störd blir man om man hänger med oss.. ;)!

/Clara


Kommentarer
Postat av: Alma

Åå vad söt fjording :D Hoppade ni på låg eller lite högre höjd?



Kram Alma!

2012-05-24 @ 17:39:15
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: Clara

Vi hoppade 70/80 men hon kan högre ;)

2012-05-25 @ 10:25:06
URL: http://hoppfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu