Min helg:

Fredag:

Åkte och shoppade lite innan jag begav mej till stallet ;)
Dressyrade Nadde och han gick jätte fint och jag blir så lycklig när jag rider honom! <3
Åkte till Annie och hjälpte henne med Tor inför tävlingen.
  
  

Lördag:

Vi gick upp, åkte till stallet, knoppade och åkte iväg till Bergsgården.
Jag kan bara säga så att jag ska har mer kläder på mej nästa gång, för sjuttsingen vad kallt det va!! *burr*
Annie och Tor var jätte duktiga! Dom höjde sina procent vilket är bra! :D
Vi åkte hem och frisserade våra hästar på ridskolan och jag stannade kvar där för att sova över med USEK!! ;)
Jag hade nog den bästa kvällen evva!! <3
  
  
  
  
  

Söndag:

Slöade oss igenom hela förmiddan och hade jätte roligt!
Efter ett litet tag begav vi oss till Kristinehamn för trimmning av hästarna :)
Duktiga jag höll på att kliva på en liten hare i hagen...
Dressyr ponnyn kan ju faktiskt hoppa som gör mej glad! :D
  
  

              /Clara

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! :)

2012-05-07 @ 10:55:10
URL: http://tildazblogg.blogg.se/
Postat av: My

Nämen! Det är ju så roligt att lilla jag alltid lyckas fastna på bild...

Fast det förstås...,,,, jag ser ut som ett MONSTER!

2012-05-08 @ 17:43:22
Postat av: Tilda

Hej!

Skulle vara jätteschysst om du kunde ta dig 5 minuter till och gå in och fråga lite frågor på min frågestund på bloggen ❤

Länken: http://tildazblogg.blogg.se/2012/may/fragestund-d.html#comment



Tack på förhand!

2012-05-09 @ 16:48:50
URL: http://tildazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu