Clara Carlsson

                      
Jag är den andra ''hoppfreaken'' o jag heter Clara. Jag går på Hultsbergsskolan o vi e fett skööna! ;)
Jag rider/tävlar för BPRK o är även instuktörselev på tisdagskvällar. :) Att vara instuktörselev innebär att man går under utbillning för att sedan ev. bli ridinstruktör.^^
Utöver ridningen så tränar jag badminton, sitter med som vice kassör i USEK:s styrelsen o fotar en hel del!
På bilden så ser ni den franska inporterade korsningsponnyn Nadal <3 o jag så klart! ^^ Jag tävlade Nadde i hopplaget div. III 2011 o han e en d-ponny som står på ridskolan. Vi kom 7:a så alltså precis i mitten.. (Y)
Al Mirak eller som vi kallar honom Putte(pilerill) för han pillar på allt som finns.. *suck* Han är en föredetta fullblods galoppör som har gått på banan :) Jag rider mest derssyr på honom eftersom han inte kan hoppa vid 22 år ålder ;)
Tror de va allt om mej men har just nu ridförbud för jag har dragit på mej ett ryggskott..^^
                                                                            
                       ursäkta sitsen men han e skumpig..     
                      
                                                           /Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu