Det var bättre förr..

Heh höpp!
Jag åker snart till Ölme och Puttelini ;)
Vi får se om det blir något ridande och för hoppningsvis blir det en liten tur på unghästen oxå... ;D
Jag tar med mig kameran men vi får se om det blir något bloggande men jag ska nog kunna klämma in nått litet innan jag åker till stallet i morgon för långritt och betessläpp! :D
Jag har gjort en liten deal med Johanna och går det enligt hennes planer så kommer det en STOOOR bildbom från mitt misslyckande..! *Hahaha*
Här kommer en bild på några från VM laget förra året! *hehe*
Jag tycker endå att jag fick till min outfit ganska bra!
Mörkgrön jacka, schabrak och lindor på min underbara lilla ponni plutt Nadal!! <3
Den här får bli utsedd till dagens outfiit!
 
/Clara

Kommentarer
Postat av: Johanna

TRYCK INTE PÅ KNAPPEN OM DU SITTER KVAR, remember?

2012-06-20 @ 21:20:32
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu