Ursäkta...

Hej!
 
Nu måste jag börja med att säga förlåt att jag inte har bloggat... Har ingen direkt ursäkt förutom att min dator har tänkt krascha. Så jag håller på att rädda lite bilder så hela datorn är typ tömd!
Men iaf imorgon så ska vi fodra stallet morgon, em, kväll men jag kommer ju va i stallet hela dagen... Ska rida ut med Olivia och Murray, fota Ebba och Skalman och säkert hitta på massa annat också. I övrigt så trivs Tor som fisken i vattnet och har varit trevlig hittils! <3 Kommer bilder imorgon eller på torsdag! Men ska se till att dom kommer upp imorgon LOVAR! Kommer lite mobil blogg under dagen om appen vill va med :P
/Annie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu