Stress, skratt & tårar

 
Under tiden jag har varit borta har jag tävlat, tränat, planerat och fixat.
Vi är mitt uppe i Lucia show's fixandet och det är verkligen jätte mycket! Det är saker som ska pyntas hit och folk som ska bokas dit.
Det är klart att jag tänker på Nadde även fast det är så mycket men jag har inte riktigt fattat att han är borta..
Jag vann förästen seriehoppningen i lördags så jag och Sanna blev delad etta totalt! :)
Nu får ni en bildbomb från veckorna som har gått men jag ska försöka komma igång med bloggen igen!
Ingen koppiering tillåten!
Jag har även målat håret, så nu är jag brunett!
 
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu