Sista dagarna på 2012

Jag var ju i Stockholm under tre dagar och det var jätte kul!
Haltade dock runt lite men det är på bättringsvägen!
Träffade Linn från Åby och vi satt på ett fik och pratade i över 2 timmar! :)
Jag var även på Fotografiska museet och den utställningen var grym! Gick runt i 3 timmar och kollade på sjuka foton och en riktigt cool film om dansare i usa!

Jag, Annie och Sanna firade "våran" jul igår och det var super mysigt. Fick riktigt snygga ridstrumpor och ett läder grimmskaft!

I morgon så jobbar jag och det ska faktisk bli skönt på nått sätt?
Vi firar faktiskt nyår i stallet för första gången och det ska bli kul och mysigt!



Den här väskan har jag blivit helt kär i och min nuvarande väska är ju trasig så det blir ju helt perfekt! ;)

/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu