Julshow i slask

Showen igår gick jättebra och alla var jätte nöjda!
Harry var super taggad och jag var jätte nervös inför den globen inspirerande inledningen, jag var ängel.
Duellhoppningen gick sådär.. Eller jag ska vara ärlig, jag sabbade det totalt genom att åka ut först! Clara du suger! Jamaica var som en tickande bomb och bokstavligen exploderade!
Alla gymkhana barnen var super duktiga och vi hade jätte kul! Sessan å andra sidan hade lite för kul..
Vi vill verkligen tacka alla för en jätte bra insats och ni betyder verkligen mycket för oss!
Jag ska även försöka få tag på lite bilder från showen!

/Clara

Kommentarer
Postat av: Karin

Väldigt kul luciashow! Bra jobbat!

2012-12-17 @ 11:37:27
Postat av: My

faan vad snygg jag äää ;)

2012-12-18 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu