Jullov

Mitt internet på mobilen har tagit slut så jag har inte kunnat blogga på några dagar..
Men i torsdags så åkte jag till stallet på morgonen och red Jamaica. Vi galopperade över lite bommar och hon var jätte mjuk och fin!
På kvällen åkte jag tillbaka och red en väldigt pigg liten Sessan! Vi red skänkelvikning och hon var lyhörd och lyssnade jätte fint på på hjälperna.
 
Igår så kollade vi på julshowen på skolan och den var riktigt bra!
Jag klantade till det ganska ordentligt och slutade på akuten, så jag hoppar på kryckor under jul..
Tog mig i alla fall till stallet för julklappsutdelningen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu