Albatraoz ~ SAS

Kan börja med att säga Hej!
Jag har fullt upp hela lovet och det suger faktiskt lite! Skulle vilja hänga lite mer med mina polare..
Jag kan i alla fall gå själv nu men mamma säger att jag ser ut som Jamaica när jag vaggar omkring.. ;)
Riktigt sugen på lite snö galopp och tolkning är jag nu också men det lär det väl inte bli något av nu när det håller på och regnar såhär.. :(
Tar mig i alla fall en tur till La huvudstad för att träffa Linn från Åby! :D Ska bli sjukt kul!
Skönt att få lite shoppning till sig själv nu efter alla julklappar! ;)
Ingen kopiering tillåten! Clara Carlsson Nikon D90
 
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu