wööw!

Hejsan!
 
Ledsen för att jag inte har bloggat så mycket men jag har varit så himla trött och packat som en tok!
Sanna var med oss i stallet idag och vi red ut och hoppade med ''svt'' (Sunny, Viggo, Tor)
Det var värkligen jätte roligt och det var skönt att hela gänget var tillsammans för det var ett tag sen nu..''/
Mamma kom och hämtade mej halv 4 och vi åkte till en av mammas bröder och firade hans fru som fylde år! :)
Det var mysigt att träffa morfar och gänget för det var jääätte länge sen!!!
Jag har nog världen goaste lill kusin! Han var jätte rastlös och när vi skulle käka tårta så utbrast han plöttsligt när hans mamma skärde tårtan: ''Är det bacon i tårtan också?? :o'' hahahaha 11 år! ;D
Nu får ni några bilder från dagarna för jag vär ju så klumpig att jag glömmde kameran hemma.. *ååh*
 
/Clara

Kommentarer
Postat av: erika

Fin blogg :)

2012-08-04 @ 12:24:50
URL: http://eriikajakobsen.blogg.se
Postat av: Elin Magnusson

gud va fina hästar! är det dina

Svar: Tack ja visst är dom fina. Nej det är inte Claras;) den lilla fuxen är stall ägarens (Pia) och den stora ljusbruna D-ponnyn är min! :) //Annie
Hoppfreaks

2012-08-06 @ 14:10:05
URL: http://elinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu