Träningen i måndags

Hej!
Hoppträningen som skulle varit i måndags blev dressyr träning i stället!
Men det gör inte mej något!
Nadde var väääldigt seg men efter ett litet tag så blev han piggare men då är problemet med den lilla ponnyn att han springer ifrån arbetet i stället..
Vänster galoppen var mycket behagligare och lättare än höger. I höger så sprang han bara och vinglade fram och tillbaka och ville inte alls göra som jag sa.. När han väl fattade galopp så var den stel och ovanligt kort och han ville inte ta stöd på tygeln utan hängde sej i snodden..''/ *suck*
Något jag märkte med min sitts var att jag kniper så med knäna när jag rider så jag testade att slappna av och få trampet i stigbyglarna som man ska och det blev såå mycket bättre!! :D
Men jag är jätte nöjd med passet men han är fortfarande sommar trött..
 
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu