Tralla lalla träningsvärk!

Hej!
 
Jag lever bara så ni vet här i åby.. ;)
Det har varit helt underbart dom här dagarna men lite regn tyvärr..''/
Jag är bara tok kär i Nikita min läger häst och jag funderar¨på att kidnappa henne? Va tror ni om de??
Jag kommer typ ha sjukaste träningsvärken när jag kommer hem och sen ska ja ju tillbringa hela söndan på liseberg... ;)
Det är (ursäkta språket men) så JÄVLA KUUUL här!!!! :D)
Vi är världens sköönaste gäng här bah så ni vet! ;)
Nikita hoppar som en gud och man känner sej som en ängel! <3
Vi har tränat sitts och balans under dagarna och i morgon ska vi ha banhoppningsträning för Marie innan Pay and jympen! ;)
 
Mer bilder någon annan dag! :)
 
 
 
 
/Clara 

Kommentarer
Postat av: Karin

Och ni laddar för träningen med hela kostcirkeln :)

2012-08-08 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu