Skyfall!

Hejhoppsan!
Hör och häpna, jag har blivit förkylld! *yeeh*-.-
Här i Åby så har det regnat konstant typ och idag så fick jag springa som en tok till hagen och hämta min polle som stod utan täcke..
Vi tränade tempo och placeraing på morgonen och hoppade bana efter lunchen och sen lagom till att Pay and jumpen började så slutade det regna.. *oretvist*
Vi har lite party i stugan nu och det är så gryymt!
Maicha som våran stuga heter är den renaste som finns!
Vi är det drogade gänget typ, Sofia går på astma medecin, Tsunamirumpan går på voltaren, Sanna har stukat armen, Linn går på piller och salva, Felicia har allergi tabletter, Siri är ren, Elin har fått dressyr sjukan och jag går på halstabletter, salva och vatten! *wööw*
I morgon ska vi rida ut och ha ett dressyr pass med Marie! :)
 
/Clara

Kommentarer
Postat av: erika

Vilken fin blogg :)

2012-08-09 @ 10:51:44
URL: http://eriikajakobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu