Sista dagarna på Åby

Hejsan!
 
Dom sista dagarna på Åby så hade vi mycket kontroll träning, banhoppning, red ut och gymkhana!
På gymkhanan så skrattade vi så mycket så vi höll på att dö!! ;D
Den sista kvällen så tog jag, Linn och Felicia med våra hästar ner till Sofia i privat stallet och knoppade, borstade och myste med datorn, spotifye och Sofias hö.. ;) Mysigaste kvällen någonsin!!
På tävlingsdagen fick vi besök av ambulansen redan efter första start men som tur va så gick det bra med henne och hon fick träffa en snygg doktor..;)
Det var riktigt varmt och Nikita lyssnade inte riktigt på mej och det har jag inte märkt tidigare under veckan..''/
Jag stog på mej under veckan trotts att jag hade feber, ont i halsen och var jätte svuvig..
Summan av kardemumman är jag nöjd med min vecka på Åby! :)
 
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu