Inget annat

Ni som känner mej och har umgåtts med mej på sista tiden vet att jag har det lite jobbigt just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra..
Det som håller mej kvar är du, du som alltid har funnits där för mej och stöttat mej när jag har suttit i din box och gråtit, när jag har varit så arg på dej, när jag bara vill krama om någon..
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej och du får bara inte försvinna för då gör jag det med dej..
Det är du som har fått mej att utväcklatts till den ryttare som jag är och all erfarenhet du gett mej!
Folk har klagat, varit avundsjuka, snackat skit men jag har visat dom att vi kan och att du är värd allt jag gett dej!
Jag har visat dom att jag kan och att du är värd att sattsa på!
Jag kommer alltid minnas dom där gångerna som du har kommit gnäggandes genom hagen mot mej och när jag skrek i panik för att du inte skulle springa ut på vägen och tvär vänder och kommer travandes mot mej med öronen framåt!
Varje gång jag går med dej in och ut genom hagen så tar jag alltid vara på den tiden som om det vore den sista!
Det är du som har fått mej att våga och ta steget ut och utan dej skulle jag aldrig kunnat blivit placerad på våran första tävling!
Jag älskar dej av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra!
 
Nadal 1999
 
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu