Dagen i korthet!

Hej!
Förlåt att jag inte bloggat förens nu :(
Men iaf innan Sanna komimorse var jag ute och sprang och hade ett litet "fys pass" kändes gött efteråt så jag duschade av mig och gick ut och solade. Sen en kvart innan sanna kom så gick jag in och fixade mig för stallet. Vi åt lite sen gick vi över. Tor fick sig litet konditions pass ute i skogen han också ;) Han var jätte duktig när jag var nöjd med honom så fick sanna rida honom lite också. Sanna fotade mig och Tor så det kommer lite nya fräscha bilder imorgon :D
Ska skicka lite bilder till Martrin nu kanske lägger upp någon på Martin och Pilen imorgon!
/Annie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu