Bloggar!

Hej hopp!
 
Jag tänkte skriva lite om vilka bloggar jag läser :)
Det är bara häst bloggar typ eller ja det är det!..*hahah*
 
www.dressyrmupparna.se :Det blir så när man håller på med hästar i värmland så att man läser deras blogg och jag tycker värkligen att det är en super bra blogg! Något som är ännu roligare är ju att Linn har ridit in några av våra hästar och det är rätt coolt! ;)
 
www.nicholaihollesen.se :Jag tycker att det är roligt att läsa en blogg som drivs av någon som är lite yngre och han gör det jätte bra! ;)
Det är coolt med killar som rider också.. ;)
 
www.fridahallgren.se :Jag beundrar henne sjukt mycket och hon är en jätte duktig ryttare!
Jag skulle helt klart kunna skicka mina hästar dit utan att vara den minsta lilla orolig!
 
www.johannashastochfoto.blogg.se :jag läser hennes blogg och hon läser min så enkelt är det! ;)
 
www.sofialiiindstrom.blogg.se :En cool brud som ja träffade på åby förra året som skriver lite om skolan och sin storhäst Bello! :)
 
 
 
/Clara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fjollbög ;D

2012-08-07 @ 19:14:01
URL: http://johannashastochfofo.blogg.se
Postat av: Julia och Moa♥ -Satsande ryttare

Fin blogg!

Var gärna med i veckans blogg hos oss.:)

http://ponnyryttaaree.blogg.se/2012/august/veckansblogg.html

2012-08-07 @ 19:25:25
URL: http://ponnyryttaaree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu