Nya hästen!

               Mira-Bell, Mirran, MB, ja hon har många namn
                             den ''omtalade'' ponnin ;)

Mira-Bell är ett fjård-sto född 2001. Hon är 139,7 cm/mankhöjd. e. Alexander Lukas u. Mia ue. Eikman och gul ;)Jag har inte tyckt att hon har varit rolig att rida för hon va så himla trög och seg.. Men det är det ändratt på nu!
Hon har en underbart skön teknink när hon hoppar och är jätte trevlig i dressyren :)
Jag ska tävla henne på våra hemma tävlingar i sommar det ser jag värkligen fram emot!! :D
    
    
    
    
    
    
    
     '
    
    
    
    
    
Nu tar jag och jahanna och åker till stallet så hon kan fota när jag rider! ;)

                    /Clara

Kommentarer
Postat av: e mma

söt hon är! :'D

2012-04-27 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu