Återblick..


Måndag 16/4

Hoppade M-B o de gick bra tyckte ja :)
Fick dock mitt första ''stopp'' på länge.. Drog oxå me mej Johanna så hon fick fota lite.. ;)
  
  

Torsdag 19/4

Red Jamaica o de va skiit jobbibgt!! Vi jobbade på volten i mkt galopp/trav ;)
Riktigt kul o ja fick till min sitts ordentligt :) *happyface*
  

Fredag 20/4

Vi fick rida självständigt o ja bestämde mej för att ja skulle få den där korta, samlade galoppen!
Yber nöjd om ja får säge de själv! :D
Den lilla fjårdingen är såå duktig!<3
  

Lördag 21/4 + 22/4

Jobbade hela helgen + hade ett kalas me jätte söta barn :)
Myste jätte mkt me bästa ponnin o han e såå himla underbar!<3
  
  

Måndag 23/4

Hoppade Mirran idag igen o de gick super bra! :) Vi hoppade bana men ''moyorn tar slut'' ganska fort o vi får ta o träna mkt kondition :)
Kidnappade My så hon fick fota ;)
  
  

Idag 25/4

Slutade sent o åkte direkt till stallet för möte me USEK!
Våra möten tar alltid så lång tid o de e ju kul ;))
På lektionerna igår så hoppade dom o de e kul! ;)
Det synns att många av dem har talang!! ;))
  

                              /Clara































Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blir jag rädd här.. hur fick du bilderna? Det gick ju inte o skicka med min dator :o Jag var ju så förbannat arg fö att de inte gick

2012-04-25 @ 22:48:04
Postat av: My

Ah, Okej! Ingen behöver ju skratta åt mina failbilder då tack! ;)

2012-04-25 @ 22:52:04
Postat av: victoria

åh vad jag saknar stallet!!

2012-04-25 @ 23:02:37
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu